0Item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

Handelsbetingelser

Nedenstående vilkår er gældende for 2017. Capstore.dk er ejet af den danske virksomhed Group Nordica ApS – læs mere om virksomheden under menu punktet ”Om os”.

 

Opsummering af returpolitik.

Returnering: Du kan returnere din ordre indenfor 30 dage. Du betaler som kunde for omkostninger til returnering af varerne til os. Du kan få købsbeløbet retur, men ikke fragtomkostninger. Se info omkring varens stand herunder.

Varens stand: Du kan prøve varen på samme måde, som du ville gøre i en fysisk butik. Du hæfter for en eventuel forringelse af varen. For at modtage varens fulde værdi retur, skal varen være i original stand og indpakning. Er varen ikke i original stand, kan du kun få en procentdel af varens værdi retur ud fra den handelsmæssige værdi. Ved personligt artikler (men ikke begrænset til disse), tager vi aldrig brugte varer retur, da de af hygiegne mæssige årsager ikke kan videresælges.

Ovenstående gælder kun salg til personkunder foretaget online på www.capstore.dk

 

Priser

Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser. Alle de oplyste priser er inklusiv moms. Group Nordica ApS kan til enhver tid ændre de angivne priser, hvis dette bliver nødvendigt. Derudover tages der forbehold for udsolgte varer & udgåede varer.

Vi bestræber os på at kunne levere vores produkter til vores kunder i løbet af 1-2 arbejdsdage. Capstore.dk tager dog forbehold for udsolgte og forsinkede varer.

Porto og fragt

Alle vores leveringer foregår via vores ordre system og sker automatisk. Alle bestillinger som foretages inden kl. 13:00 sendes samme dag (dette gælder mandag – fredag: Der sendes ikke pakker ud på helligdage). Både vores erhvervs- og privatkunder kan drage fordel af de gode priser, der findes på de produkter, vi har på hylderne hos Capstore.dk. Vi sender til hele Europa og fragt til hele verden kan arrangeres. 

Betaling

Hos Capstore.dk tilbyder vi vores kunder at handle på 2 forskellige måder:
Via kreditkort, eller pr. faktura.

Ved forsinket betaling af faktura vil kunden få fremsendt en betalingspåmindelse, som udløser et ekstra gebyr på 50 kroner. Ved udeblivelse af betaling, vil fordringen til vores inkasso afdeling, og der vil yderligere blive pålagt udgifter. Forfaldsdato på fakturaen er baseret på bestillingsdatoen og kan udløbe på en hvilken som helst dato i måneden. Levering af produkterVi sender størstedelen af alle vores leveringer med Post Danmark. Din levering ankommer typisk 1-2 dage efter, at vi har modtaget din bestilling og vil indeholde produkter svarende til det, som du har bestilt. 

Beløbet hæves på dit betalingskort, når vi har pakket og afsendt din ordre fra vores lager.

Fortrydelsesret og refundering af dine penge

Du har altid 30 dages fortrydelsesret på dit køb, som regnes fra den dato hvor du modtager varerne. Fortrydelsesretten gælder kun, hvis varen sendes tilbage i ubeskadiget stand og i originalemballagen. I forbindelse med en eventuel returnering dækker du udgiften til returporto. Du kan også fortryde ved at nægte modtagelsen af varerne. 

Reklamation

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor rimelig tid, hvilket vil sige, inden to måneder efter du har konstateret manglen. Ved berettiget reklamation betaler vi omkostningerne og bytter produktet. 

Klager

Du har mulighed for at anvende EU-Kommisionens ODR (“online dispute resolution”) klageportal ved indgivelse af en klage. Klager skal her indgives på: http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af klage til EU-Kommisionen ODR bedes de angive vores mail adresse: info@capstore.dk.

Personoplysninger

Group Nordica ApS er ansvarlig for håndteringen af de personoplysninger, der oplyses af vores kunder. Vi behandler alle kundens personoplysninger strengt fortroligt. Oplysningerne opbevares i op til 5 år i henhold til lovgivningen. Vi følger persondataloven, hvilket betyder, at du til enhver tid har ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har om dig som kunde. Personlige oplysninger opbevares krypteret. Du kan få adgang til oplysningerne ved at sende en e-mail til vores kundeservice (info@CapStore.dk). Det er udelukkende personer, der er tilknyttet Group Nordica ApS har adgang til disse data (dine bestillinger og hvilke adresser, du kunne have bestilt varer til). 

Cookies

Når du browser Capstore.dk vil annonceringscookies blive placeret på din computer, så vi kan forstå, hvad du er interesseret i.

Kundeservice hos CapStore.dk

Vi har international kundeservice hos CapStore.dk. Kom hurtigt i kontakt med kundeservice ved at gå til ”Kontakt” i menuen i toppen. Kundeservice kan også hjælpe dig med at skræddersy en leveringsservice, som passer til dig. 
Vores kundeservice står altid klar til at hjælpe med spørgsmål til vores produkter. Vi kan både træffes via e-mail og tlf., som også er angivet nederst på denne side. Vi anbefaler, at du sender en mail med dine spørgsmål med mindre, at du har en hastesag. 

Lovvalg og værneting

Alle købsaftaler i denne webshop indgås på dansk og efter dansk lovgivning. Enhver tvivl omkring køb via CapStore.dk og om disse vilkår skal indbringes for byretten i København.


CapStore.dk – En Del af Group Nordica ApS

Kalvebod Brygge 59
1560  København V
Danmark
CVR nr. 34621691
E-mail info@CapStore.dk
Tlf: +45 5054 0952